Glädjekväll

19 september, 2010

Idag är jag så glad! Caesar har varit så pigg och glad ikväll. Promenaden gick i trav och hemma fortsatte det med bus. Självklart inte på samma nivå som hos en frisk Caesar, men denna glädje var helt otrolig! Svansen viftade och blicken var glad! Det var inte länge sen ”promenaderna” bestod av att Caesar gick ut och la sig på närmsta gräsmatta. Där låg han tills jag tröttnade och vi gick hem.

Hans humör går upp och ned under denna period med klokapselavlossning och SLO. Ibland är han sur och tvär, vill ingenting förutom att sova. I timmar. Ibland är han glad en stund och svansen viftar. Men ikväll var något speciellt. Tyvärr har jag ingen bild, jag njöt av hans glädje istället. Underbara älskade Caesar.

Jag roade mig ofta med att ta bilder på Caesar som sover under våra ”promenader”.